2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 06 feb 2021, 16:33

Afbeelding

Introductie
Het is alweer even geleden dat we een 2.4-uursrace hebben gehad, dus hoog tijd voor een nieuwe editie! We rijden dit keer op Sebring, 3 weken voor de échte Sebring 12h, de klassieker die al sinds 1952 wordt verreden op het hobbelige voormalige vliegveld.
We rijden wederom multiclass, met de klasses LMP2 en GTE, inclusief de nieuwste toevoegingen van S397: de Ligier JS P217 LMP2 en de Corvette C8.R GTE. We zijn van plan vier vergelijkbare endurance-events te houden dit jaar, dus het aanschaffen van de benodigde DLC zou niet alleen voor een eenmalig evenement zijn.
De kwalificatie en race zijn op dezelfde avond: zondag 28 februari. Net als bij eerdere edities is het mogelijk een Driver-swap te doen voor mensen die deze race met meerdere deelnemers op één auto willen rijden.

Een multiclass-race is iets anders dan velen van ons normaal doen. Ben je nog onervaren met multiclass of simracen in het algemeen, kies dan voor de GTE-klasse. Die auto's gaan ook al hard zat, en de ervaring leert dat het iets eenvoudig is om in verkeer de langzamere partij te zijn, i.p.v. de partij die de langzamere klasse moet inhalen.
Voor iedereen geldt: lees de instructies over 'blauwe vlaggen' goed door, en hanteer deze instructies ook zoveel mogelijk tijdens de oefenrondjes op de server. Haal dus in of laat je inhalen zoals dat ook in de race zou moeten, zodat iedereen in de aanloop naar het evenement kan wennen aan multiclass.


Testavond dinsdag 16-02 - 20:00u
- Aangezien alle komende donderdagen en zondagen al vol zitten met kwalificatiesessies of races kiezen we voor een dinsdagavond.
- Het doel van de avond is om iedereen te laten wennen aan de diverse aspecten van deze race, zoals de rollende start en rijden in verkeer.
- Deelname is niet verplicht, maar zeker voor de mensen die nog weinig ervaring hebben met multiclass rijden raden we deelname sterk aan.
- Zorg dat je om 20:00u aanwezig bent (liefst voor die tijd), zodat we een deelnemerslijst kunnen opmaken.


Tijdschema 28-02
19:00 - Briefing alle rijders (aanwezigheid op TeamSpeak verplicht!)
19:05 - Proefstart: de startprocedure wordt doorlopen met alle deelnemers (duurt ca 3min.), zodat bekeken kan worden of iedereen het heeft begrepen.
19:20 - Kwalificatie alle klassen (15 minuten, private)
19:40 - Warmup (10 minuten)
19:50 - Start race (2.4u = 2:24u = 144 min + 4 min extra voor rollende start)
22:20 - Einde race


Benodigdheden
  • Sebring International Raceway (DLC): LINK of kies de Track Expansion Bundle: LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle (DLC): LINK
  • Ferrari 488 GTE (DLC): LINK
  • LMP2 & GTE auto's van de Endurance Bundle 2 (DLC): LINK
  • SRVN Enduro Workshop LINK

Weerbericht
Afbeelding


Serverinstellingen
Driving Aids: Auto-clutch
Damage: 70%
Tire Wear: 1x
Flag Rules: Black only
Simulated quali start time: 10:30
Simulated race start time: 10:30
Simulated race finish: 22:30
Time acceleration: x5
Skin transfer: closed


Tuning upgrades
We hebben enkele aanpassingen gedaan aan de Tuning upgrades:
  • Aero Package Le Mans verwijderd. Deze optie is eigenlijk alleen bedoeld voor de race op Le Mans, maar werd op andere circuits ook altijd gekozen omdat die sneller bleek, dat is nu dus niet mogelijk.
  • Driver swap duurt 1s, en gaat gelijktijdig met banden+brandstof (kost dus effectief geen extra tijd)
  • Pitstops: bij zowel LMP2 als GTE gaan banden en brandstof apart.

Skins
Algemeen
  • Elk(e) coureur/team mag een eigen skin maken voor het type auto waarin hij/men deelneemt.
  • De basis voor een skin wordt door SRVN aangeleverd in een template.
  • In het ARR (artikel 4.1.2) staat beschreven aan welke voorwaarden de skin moet voldoen.
  • Elke skin moet als DDS bestand per mail aangeleverd worden.
  • Kun je of wil je niet painten, dan kan je 1 van de 12 standaard skins kiezen. Deze staan op de server, mail vervolgens het MOD team welke skin je zou willen gebruiken.
  • Alle skins mailen naar modteam@srvn.nl.
  • In het onderwerp van de mail graag de volgende informatie vermelden: Endurance race, startnummer en autokeuze (Bijvoorbeeld: Sebring, 001, Aston Martin).
  • Er komt dus voor elke auto een separate mail.
  • Is het DDS bestand te groot om te mailen, dan kan deze middels ZIP of Winrar ingepakt worden.
  • Het gebruik van wetransfer of dat soort sites is NIET toegestaan. Deze linkjes zijn slechts tijdelijk beschikbaar en vaak verlopen op het moment dat het modteam aan de slag gaat met de skins.
GTE
Hieronder staan de links naar de templates voor de 5 verschillende GTE auto's.
Los staat er een link naar de Helm en Pak template.

De raambanner voor de GTE zal door het MOD team worden verzocht.

Lever de skin als:
SRVNGTE-XXX.dds
SRVNGTE-XXX_region.dds
SRVNGTE-XXX.json
SRVNGTE-XXXHELMET.dds
SRVNGTE-XXXDRIVER.dds
(waarbij XXX staat voor je start nummer, deze dienen te allen tijde uit 3 cijfers te bestaan, dus start nummer 33 is 033)

Klik hier om de template Aston Martin Vantage GTE te downloaden.
Klik hier om de template BMW M8 GTE te downloaden.
Klik hier om de template Corvette C7R GTE te downloaden.
Klik hier om de template Corvette C8R GTE te downloaden.
Klik hier om de template Ferrari 488 GTE te downloaden.
Klik hier om de template Porsche 991RSR GTE te downloaden.
Klik hier om de templates voor helm en pak te downloaden.

LMP2
Hieronder staat de link naar de LMP2 template.
De template bestaat uit:
  • Car template
  • Window template
  • Helm template
  • Rijder/pak template
Raambanner Oreca
De meegeleverde raambanner voor de Oreca LMP2 is er omdat deze nogal een groot zwart vlak is aan de bovenzijde.
Heb je daar geen probleem mee, hoef je deze niet te maken. Anders kan je deze een kleur geven.
Het vlak wat je kan kleuren is duidelijk gemaakt in de template.
Sla deze template op met een Alhpa laag, doe je dit niet dan kan deze niet gebruikt worden en zal de default raambanner gebruikt worden.

Raambanner Ligier
Voor de Ligier zit de raambanner al in de template zelf.
Let wel dat er een sponsor op staat en deze MOET blijven staan, alsmede de zwarte achtergrond.
Een deel is aangegeven welke een kleur gegeven kan worden.

Lever de skin als:
SRVNLMP-XXX.dds
SRVNLMP-XXX_region.dds
SRVNLMP-XXX.json
SRVNLMP-XXXHELMET.dds
SRVNLMP-XXXDRIVER.dds
(waarbij XXX staat voor je start nummer, deze dienen te allen tijde uit 3 cijfers te bestaan, dus start nummer 33 is 033)

Klik hier om de template LMP2 Oreca te downloaden.
Klik hier om de template LMP2 Ligier te downloaden.
Klik hier om de templates voor helm en pak te downloaden.

Algemene template informatie
Nieuw dit seizoen is het vrijgeven van het gebruik van de startschilden.
  • Wil je geen startschilden gebruiken? Prima.
  • Wil je geen startnummer op je auto? Prima.
  • Wil je je startnummer groots en/of in de kleuren van de rest van je ontwerp in een eigen lettertype? Prima.
  • Wil je wel start schilden gebruiken? Gebruik dan wel de meegeleverde schilden.
  • Deze schilden mogen ook verplaatst, groter of kleiner gemaakt worden als dit beter uitkomt.
  • Alle startschilden die voorzien zijn van andere sponsoren zijn niet toegestaan.
  • Het lettertype in het startschild is een vrije keuze.
In de car template zal je zien dat er voor de startnummers een aparte laag is aangemaakt.
Om eenvoudig je start nummer aan te passen kan je eenvoudig dubbel klikken op het T (tekst) icoon.
Het nummer zal dan oplichten en je kan gewoon je nummer intikken.
Als het goed is, zal dan automatisch je nummer in het midden van het startschild blijven staan.

Skins die niet voldoen (onjuiste reclame uitingen of naamgeving), worden niet opgenomen in de mod.
Deze deelnemers ontvangen dan een standaard SRVN skin.

Uiterste inleverdatum skins / deadline nieuwe inschrijvingen: 19-02-2021


Bijzonder Race Reglement (BRR)
Voor dit Endurance-evenement gelden de volgende aanvullingen op het Algemeen Race Reglement (ARR). Het BRR vervangt het ARR wanneer er sprake is van conflicterende bepalingen.

Startprocedure
Tijdens de races wordt er gebruik gemaakt van een handmatige rollende start. Hiervoor gelden de volgende instructies (gelijk aan de rollende starts in seizoen 2020-2 en bij het laatste Endurance event vorig jaar):
Bij een rollende start zonder safetycar is de volgende procedure van toepassing:
Zodra iedereen op de grid staat gaan de lampen uit en gaat rFactor er vanuit dat de race is gestart. Wij gaan echter rustig op het gas en blijven op de positie rijden die ook op de grid van toepassing was (double file). Iedereen rijdt de gehele ronde op de pitlimiter en volgt zijn voorganger op gepaste afstand, maar het gat mag niet groter zijn dan 5 wagenlengtes.
Het dichtrijden van een gat (door de pitlimiter er tijdelijk af te halen) mag alleen gedaan worden met een maximale snelheid van 120Km/h, zodat er bij de achterliggende auto’s geen onverwachte remacties ontstaan.
Voor elk circuit wordt een "green line" bepaald. Vanaf het uitkomen van de laatste bocht voor de green line moet iedereen op de limiter rijden en mag je er niet meer vanaf, totdat je de green line bent gepasseerd.
Zodra je met je neus over de green line komt start jouw race. Is je snelheid op dat moment hoger of lager dan de ingestelde pitlimiter snelheid is er sprake van een valse start.

Let op: met "maximaal 5 wagenlengtes" wordt gedoeld op de afstand op de auto die 2 posities voor je rijdt, dus in dezelfde lijn als jijzelf (links of rechts). Rij je bijvoorbeeld op P6, dan moet je maximaal 5 wagenlengtes afstand houden tot P4
De leider van de GTE neemt ca. 5 seconden afstand tot de laatste LMP2.

Green Line
De Green Line bevindt zich t.p.v. Start/Finish:
Afbeelding
Het doel is om de startgrid op te stellen op het rechte stuk vóór de laatste bocht, zodat we een korte aanloop hebben naar de start.

Tracklimits
De server staat zo ingesteld dat iedere 6e cut-track een Drive Through oplevert
Let op: sinds rf2-build 1.1116 (05-11-2019) is het zo dat het aantal cuts niet meer wordt gereset bij een driver-swap, vergeet dus niet bij een driver-swap je teamgenoot te vertellen hoeveel Warnings je al hebt gehad.

Blauwe Vlaggen
Tijdens het evenement gelden de normale blauwe-vlagregels voor het inhalen binnen jouw klasse, maar niet voor het inhalen tussen de klassen. Wanneer een GTE-rijder een andere GTE-rijder op een ronde zet, gelden de blauwe vlaggen als normaal; maar wanneer een LMP2-rijder een GTE-rijder op een ronde zet, gelden de blauwe vlaggen niet. In dat laatste geval is de blauwe vlag puur en alleen een signaal om aan te geven dat er een snellere deelnemer uit een andere klasse aankomt. Het is dan aan de snellere deelnemer om netjes te passeren en aan de langzamere deelnemer om daar netjes aan mee te werken.

Vuistregels bij het inhalen/ingehaald worden
  • Wees voorspelbaar. Onverwachte uitwijkbewegingen leiden vaker tot schade dan tot veilig passeren.
  • De langzamere rijder volgt zoveel mogelijk de gebruikelijke racelijn. De snellere rijder haalt zoveel mogelijk op de gebruikelijke manier in.
  • Haal bij voorkeur in op de rechte stukken. Haal anders in bij het uitkomen van de bocht. Rem iemand eventueel veilig uit in de remzone. Haal alleen in de bocht in als daar genoeg ruimte voor is.
  • Inhalen gaat doorgaans het beste als de snellere rijder op geduldige wijze een overtuigende inhaalbeweging maakt en de langzame rijder zo goed mogelijk meewerkt.
  • Communiceren werkt. Een langzamere rijder kan via een keer knipperen met de koplampen aan een snellere rijder het signaal geven dat hij kan inhalen. Evenzo kan een snellere rijder knipperen om aan te geven dat hij in gaat halen. Met de lampen knipperen geeft overigens geen voorrang. Blijf dus goed opletten.
Verlichting
Let op: aangezien een deel van de race in het donker verreden wordt is het uiteraard toegestaan om de verlichting aan te hebben (ook vanaf de start).

Driver-swap
Voor mensen die deze race met meerdere deelnemers op één auto willen rijden maken we een Driver-swap mogelijk.
  • De wissel zal tijdens de pitstop geen extra tijd gaan kosten, dus je kunt wisselen zo vaak je wilt.
  • Indien men een team inschrijft, vermeld dit duidelijk bij de inschrijving.
  • De rijder die de kwalificatie doet moet ook de race starten.
  • Zoals S397 in hun Roadmap heeft gemeld is gebleken dat het (voor nu) veiliger is om vanaf de start van de race iedereen in de server te hebben, en dat zo te houden tot einde race. Dit advies nemen wij over.
    • Daarom dus de oproep aan alle deelnemers die het stuur gaan overnemen om vóór start race de server te joinen als spectator. Dit kan tijdens practice, kwalificatie of warmup.
    • En aan de deelnemers die het stuur tijdens de race hebben overgedragen de oproep om in de server te blijven tot einde race.
    • Tijdens de race joinen is nog wel mogelijk, maar raden we af aangezien er een (kleine) kans is dat het misgaat. Het kan namelijk voorkomen dat je na het joinen geen auto's meer ziet, waardoor het niet mogelijk is een andere auto over te nemen. Zodra dit eenmaal bij 1 deelnemer gebeurt is de ervaring dat de deelnemers die daarna de server joinen hetzelfde probleem hebben. Dit betekent dan dat de persoon die op dat moment de auto bestuurt de race moet uitrijden. Het verlaten van de server na driver swap kan lag veroorzaken bij anderen, waardoor we ook dat sterk afraden.
    • Het verlaten van de server na een driver swap is nog mogelijk, maar raden we af omdat dit in sommige gevallen ook issues kan opleveren.
    • Mocht je problemen ondervinden bij driver swaps omdat je NIET was gejoind bij start race, volgt er geen herstart van de server, en heb je helaas pech.
  • Zorg ervoor dat alle deelnemers die een driver-swap uitvoeren de volgende stappen meester zijn:
    • Voordat je de server in gaat, zet je in-game bij NETWORK SETTINGS de SPECTATOR op ON, daarna kun je de server in.
    • In de server klik je op de naam van je wisselpartner en druk je de PASSENGER SELECT-toets. Die moet je aanwijzen bij CONTROLS (standaard 'P'). Daarna druk je op RACE zoals je zou doen als je zelf rijdt.
    • De melding "YOU ARE NOW DRIVING WITH NAAM" of "NAAM IS NOW DRIVING WITH YOU" verschijnt.
    • De bestuurder vraagt een pitstop aan, scrollt naar DRIVER en gebruikt LCD LEFT of LCD RIGHT om de nieuwe rijder te selecteren.
    • Maak een pitstop. Aan het einde van de pitstop gaat de controle over van de ene naar de andere deelnemer.
    • Na de wissel drukt de uitgestapte deelnemer op de PASSENGER SELECT-toets en daarna op ESC.
  • Mocht het gebeuren dat je tijdens het rijden uit de server wordt gegooid, dan kun je gewoon weer terug de server in en de race hervatten in de ronde dat je verdween, al moet je die ronde wel weer vanuit de pitbox aanvangen. Je teamgenoot kan dit echter niet voor je doen. Je zult dus altijd de bovenstaande driver swap-procedure moeten volgen om van rijder te wisselen. Mocht het rejoinen niet lukken, herstart dan je computer en probeer het opnieuw.

Overige tips
Verlichting
  • Tip: voor wie op zoek is naar een manier om het knipperen te automatiseren, kijk eens naar deze 'Headlights control'-plugin. Er zit zelfs een optie in om je lampen automatisch aan te zetten zodra meerdere andere auto's hun lampen aan hebben staan, en je kunt bijv. ook automatisch je lampen laten knipperen als je de pits in rijdt. LINK
Let op de volgende instelling: zet het vinkje bij 'Flash when pit limiter on' UIT. Als dit aan staat gaan de lampen knipperen tijdens de rollende start en dat is niet de bedoeling. Het vinkje bij 'Flash when in pit lane' kan wel aan blijven staan.

Crew Chief
Voor wie Crew Chief nog niet gebruikt, het is een uitstekend hulpmiddel voor het rijden in multiclass, zeker voor de GTE-klasse, aangezien het je waarschuwt als er een auto uit een snellere klasse aan komt: LINK

Performance/Framerate
Met maximaal 50 auto's zal de belasting op je PC groter zijn dan tijdens een gemiddelde race. Door vooraf offline (single player) met 50 AI's een testrace te houden in het donker, krijg je een goede indicatie of je PC het trekt.
Nuttige opties:
  • in-game options -> Visible Vehicles: zet deze lager om het aantal zichbare auto's te verminderen, met een minimum van 15.
  • player.json -> Max headlights: 10 (alles onder 10 werkt niet, je zult altijd minimaal van 10 auto's de koplampen zien)

Aanmelden
Tijdens dit evenement is er ruimte voor 50 auto's, waarbij we streven naar een verdeling tussen LMP2 en GTE van 25/25.
  • Het is nog niet mogelijk om aanmeldingen voor dit soort events via Mijn SRVN te doen, dus gebruiken we wederom het formulier.
    Let op: de lijst met namen/startnummer in het inschrijfformulier is een export van Mijn SRVN die we periodiek zullen updaten. Komt jouw naam niet in de lijst voor, betekent dit dat je óf nog niet betaald hebt, óf dat de lijst nog niet is geüpdate sinds jouw betaling.
  • In verband met het correct instellen van de startgrid is het van belang dat dezelfde persoon de kwalificatie en racestart doet, en dat die naam vooraf bekend is. Geef bij je inschrijving dus aan wie de kwalificatie en racestart doet.
  • Let op: Het aanpassen van een bestaande inschrijving naar een andere klasse (van GTE naar LMP2 en andersom) zien we als een nieuwe inschrijving, waardoor deze onderaan de lijst in de andere klasse komt te staan.
  • Mocht je de autokeuze willen wijzigen binnen dezelfde klasse, geef dit dan door via het formulier. Bij het wisselen van autokeuze binnen dezelfde klasse behoudt je je plek op de deelnemerslijst.
  • Let op: Na de deadline voor de skins (19-02-2021) is het niet meer mogelijk de klassekeuze en/of autokeuze te wijzigen, aangezien de mod dan wordt samengesteld en bevroren. Het wijzigen van de samenstelling aan deelnemers op een auto is nog wel mogelijk (via het formulier).
Wil je deelnemen, of wil je je inschrijving updaten, klik dan op onderstaande link:
>>>>>> Klik hier voor het formulier <<<<<<
Laatst gewijzigd door SRVN Events op 24 feb 2021, 16:30, 2 keer totaal gewijzigd.



Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 06 feb 2021, 17:36

Deelnemers
* = Doet de kwalificatie en start

LMP2
Nr. Startnr. Auto Deelnemer(s) Teamnaam
01 005 Oreca Mark de Vries* / Wilbert Velthove GNCR Motorsports
02 025 Oreca Walther Berk Orange Boost Racing
03 026 Oreca Lennart Lippens Orange Boost Racing
04 099 Ligier Ger Peeters RTSE
05 063 Ligier Twan Capellen Broega
06 011 Oreca Gijs Sonneveld VMS-SunEdits Racing
07 200 Oreca Olaf van der Stam VMS-SunEdits Racing
08 139 Oreca Ivo de Groot FFRT
09 190 Oreca Teun Sonneveld VMS-SunEdits Racing
10 073 Oreca Frank Hamming HGP VMS-SunEdits Motorsport
11 082 Oreca Serge Bakker* / Tim de Ruig Apex Engineering
12 072 Ligier Kevin Heijnen Scuderia Leone
13 007 Ligier Roy de Muinck ONEMOVE
14 148 Oreca Wouter Bosschieter* / Bart Bosschieter Orange Boost Racing
15 037 Oreca Nils van Limpt VMS-SunEdits Racing
16 029 Ligier Niek Jacobs Scuderia Leone
17 050 Ligier Arjan Veltens Scuderia Leone
18 126 Oreca Marijn Pfeifer Apstineo Force Polonia
19 111 Ligier Jeremy Mook MRT
20 109 Oreca Jurgen Langerak VMS-SunEdits Racing
21 091 Oreca Matthieu Decrop ONEMOVE Esports

GTE
Nr. Startnr. Auto Deelnemer(s) Teamnaam
01 165 BMW Roel Palmers Team RPR
02 042 Ferrari Bas Zwartenbol Scuderia Bellesnegro
03 069 Ferrari Rob Smit* / Rody van der Have Toro Noir Racing
04 093 Corvette C8R Rene Vos FFRT
05 055 Porsche Jeroen Dadema* / Jur Verlouw FFRT
06 141 Corvette C8R Martijn de Jong* / Stefan van der Horn FFRT
07 272 Corvette C7R Damien Kleine Toro Noir Racing
08 059 Corvette C8R Johan van Doren* / Jan Feenstra DCRacing Endu Esport
09 019 Ferrari Maarten de Jong* / Jurgen Slechten Toro Noir Racing
10 012 BMW Jos van der Sterren Maassche Racing
11 052 Ferrari Rogier de Klein Scuderia Bollesnegro
12 168 Aston Martin Niels Hoogeveen* / Marc Vermeer Volante Racing
13 150 Porsche Pascal de Birk VanderPoel Racing
14 054 Porsche Dylan Klaver Onemove GTE
15 110 Porsche David Davine VanderPoel Racing
16 106 Porsche Rick Vromans* / Luuk van der Merwe Vro_Mer_Racing
17 074 Aston Martin Jeroen Huisers Speedhunters
18 043 Corvette C8R Ruben Correa Alves Scuderia Leone
19 028 Corvette C8R Ronald van Dijk Scuderia Leone
20 191 Corvette C8R Edwin Bos Scuderia Leone
21 291 Ferrari Yoeri Gijsen Scuderia Bollesnegro
22 196 Corvette C8R Jordy van Overeem FFRT
23 056 BMW Björn van Vulpen* / Paul van Leusden Team G-Force
Laatst gewijzigd door SRVN Events op 01 mar 2021, 09:14, 33 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 06 feb 2021, 17:36

<Gereserveerd>

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 217
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contacteer:

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Gijs Sonneveld » 06 feb 2021, 19:43

Wat super gaaf weer een endurance race te rijden! Heb wel een vraagje: de Corvette en ligier zijn toegevoegd uiteraard. Maar waarom zouden we dan geen gebruik maken van de Cadillac? Is dit vanwege dat een 3e klasse teveel wordt? Ben toch even benieuwd ☺️

Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 06 feb 2021, 23:04

Gijs Sonneveld schreef:
06 feb 2021, 19:43
Wat super gaaf weer een endurance race te rijden! Heb wel een vraagje: de Corvette en ligier zijn toegevoegd uiteraard. Maar waarom zouden we dan geen gebruik maken van de Cadillac? Is dit vanwege dat een 3e klasse teveel wordt? Ben toch even benieuwd ☺️
We hebben liever 2 goedgevulde klasses dan 3 klasses met 10-15 auto's. En daarnaast is het rijden in verkeer met 3 klasses nóg complexer, terwijl lang niet iedereen bij SRVN ervaring heeft met multiclass.

Rob Smit
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Rob Smit » 07 feb 2021, 00:26

Mogen coureurs die proeflid zijn hieraan meedoen ?

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 217
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contacteer:

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Gijs Sonneveld » 07 feb 2021, 08:44

SRVN Events schreef:
06 feb 2021, 23:04
Gijs Sonneveld schreef:
06 feb 2021, 19:43
Wat super gaaf weer een endurance race te rijden! Heb wel een vraagje: de Corvette en ligier zijn toegevoegd uiteraard. Maar waarom zouden we dan geen gebruik maken van de Cadillac? Is dit vanwege dat een 3e klasse teveel wordt? Ben toch even benieuwd ☺️
We hebben liever 2 goedgevulde klasses dan 3 klasses met 10-15 auto's. En daarnaast is het rijden in verkeer met 3 klasses nóg complexer, terwijl lang niet iedereen bij SRVN ervaring heeft met multiclass.
Begrijp ik helemaal 👍

Nils van Limpt
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jun 2016, 21:21
Racestuur: Thurstmaster T300RS
Locatie: Eindhoven

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Nils van Limpt » 07 feb 2021, 10:11

Kan de inschrijflijst worden geüpdatet? Ik wil mezelf inschrijven, maar sta nog niet in de lijst. Gisteren heb ik betaald en een startnummer gekozen. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Albert van Mourik
Berichten: 2636
Lid geworden op: 15 dec 2013, 19:12
Racestuur: LogiMaster T327 RS
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Albert van Mourik » 07 feb 2021, 10:51

Nils, de mensen van Srvn zijn vrijwilligers met een baan en een gezin.

Geduld is een schone zaak

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177


Nils van Limpt
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jun 2016, 21:21
Racestuur: Thurstmaster T300RS
Locatie: Eindhoven

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Nils van Limpt » 07 feb 2021, 10:58

Albert van Mourik schreef:
07 feb 2021, 10:51
Nils, de mensen van Srvn zijn vrijwilligers met een baan en een gezin.

Geduld is een schone zaak

Team owner Castrol Racing Team
#18 #24 #71 #177
Dat begrijp ik helemaal Albert. Ik zie alleen dat de inschrijvingen voor de LMP2 nogal snel gaan, maar ik wacht rustig af.

Gebruikersavatar
Gijs Sonneveld
Berichten: 217
Lid geworden op: 07 apr 2020, 19:46
Racestuur: Thrustmaster tx
Contacteer:

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Gijs Sonneveld » 07 feb 2021, 11:32

image.jpg
Is dit toegestaan ? Of moet de achterkant wit blijven?

Gebruikersavatar
Dylan Klaver
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 jun 2020, 17:05

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Dylan Klaver » 07 feb 2021, 15:53





Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 07 feb 2021, 17:00

Nils van Limpt schreef:
07 feb 2021, 10:11
Kan de inschrijflijst worden geüpdatet? Ik wil mezelf inschrijven, maar sta nog niet in de lijst. Gisteren heb ik betaald en een startnummer gekozen. Alvast bedankt!
De startlijst is bijgewerkt. Geen probleem om het hier aan te geven (mits je betaald hebt natuurlijk), dan weten we juist dat we de lijst moeten updaten.
Rob Smit schreef:
07 feb 2021, 00:26
Mogen coureurs die proeflid zijn hieraan meedoen ?
Deelname is alleen voor betalende leden, dus niet voor proefleden.

Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 987
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Jeroen Huisers » 07 feb 2021, 17:09

Gijs Sonneveld schreef:
07 feb 2021, 11:32
Is dit toegestaan ? Of moet de achterkant wit blijven?
Ja, is toegestaan

Rob Smit
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Rob Smit » 07 feb 2021, 18:27

Rob Smit schreef:
07 feb 2021, 00:26
Mogen coureurs die proeflid zijn hieraan meedoen ?
SRVN Events schreef:
07 feb 2021, 17:00
Deelname is alleen voor betalende leden, dus niet voor proefleden.
Raar, wat stelt een proeflidmaatschap dan voor ? Toegang tot het besloten gedeelte van het forum ? en that is it ?
Zou mij juist een goed idee lijken om proefleden tijdens zo een evenement te laten proeven aan het rijden bij de SRVN.
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 08 feb 2021, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Rob Smit
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2020, 16:09
Racestuur: Fanatec Formule V2 + DD1
Locatie: Oosthuizen

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Rob Smit » 07 feb 2021, 19:12

Verder nog: ik sta dubbel op de deelnemers lijst, heb vandaag een update gedaan omdat ik een co-driver gevonden heb en dat is niet helemaal goed gegaan.

Verder trouwens niets dan complimenten, vind zie dat jullie (SRVN bestuur en vrijwillers) goed bezig zijn met 2021-1 en alle sub-evenementen :thumbs_happy:
Laatst gewijzigd door Rob Smit op 08 feb 2021, 12:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SRVN Events
Berichten: 143
Lid geworden op: 08 feb 2016, 11:11

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door SRVN Events » 07 feb 2021, 20:31

Rob Smit schreef:
07 feb 2021, 19:12
...
Verder nog: ik sta dubbel op de deelnemers lijst, heb vandaag een update gedaan omdat ik een co-driver gevonden heb en dat is niet helemaal goed gegaan.
...
Oeps, foutje! Bedankt voor het doorgeven.

V.w.b. het proeflidmaatschap, komen we op terug.

Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Roel Palmers » 08 feb 2021, 11:19

Kan ik nog gebruikmaken van de skin van vorig jaar (Road America) of moet ik de template gebruiken uit deze post, omdat er aanpassingen zijn gedaan. In dat geval zal ik alle lagen even overzetten.

Gebruikersavatar
Jeroen Huisers
Berichten: 987
Lid geworden op: 04 jun 2012, 10:05

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Jeroen Huisers » 08 feb 2021, 14:46

Roel Palmers schreef:
08 feb 2021, 11:19
Kan ik nog gebruikmaken van de skin van vorig jaar (Road America) of moet ik de template gebruiken uit deze post, omdat er aanpassingen zijn gedaan. In dat geval zal ik alle lagen even overzetten.
Je mag dezelfde skin gebruiken, maar als het photoshop bestand nog hebt, kan je eventueel alles overzetten naar de nieuwe template.
Alleen de startschilden zijn aangepast met nieuwe SRVN logo, raambanner doet het MODteam zoals gebruikelijk.

Gebruikersavatar
Roel Palmers
Berichten: 290
Lid geworden op: 01 jan 2018, 12:26
Racestuur: Fanatec CSW 2.5
Locatie: Zwolle

Re: 2.4 uur van Sebring | LMP2 & GTE | 28-02-2020

Bericht door Roel Palmers » 08 feb 2021, 15:22

Bedankt voor je reactie, Jeroen.

Plaats reactie

Terug naar “SRVN Endurance 2021”